La nostra fàbrica produïa un diafragma de goma. La quanlity és molt bona. Fem algunes fotos i t’ho mostrem. Si teniu la sol·licitud, poseu-vos en contacte amb nosaltres. Gràcies.




La nostra fàbrica produïa un diafragma de goma. La quanlity és molt bona. Fem algunes fotos i t’ho mostrem. Si teniu la sol·licitud, poseu-vos en contacte amb nosaltres. Gràcies.



