El diafragma de goma OEM està ben baix

Aug 15, 2019

Deixa un missatge

La nostra fàbrica produïa un diafragma de goma. La quanlity és molt bona. Fem algunes fotos i t’ho mostrem. Si teniu la sol·licitud, poseu-vos en contacte amb nosaltres. Gràcies.


Enviar la consulta
Enviar la consulta